עומדים לאבד את זכויות הפלות, משברים הומניטריים הם פחות נדירים, ומגיפה עולמית משתוללת יותר מדי זמן. במילים פשוטות - דברים יכולים להרגיש די חסרי תקווה. רחפני סוכר הם לא רק חמודים מאוד, אלא גם יצורים קטנים ומרתקים. בטבע, רחפני סוכר הם יצורים חברתיים ובדרך כלל חיים בקבוצות של חמש עד שתים עשרה. הם חיות כיס אוכלי כל וחיים בעיקר על חרקים ובעלי חוליות קטנים בקיץ ובאביב. בסתיו ובחורף הם ניזונים ממוצרים צמחיים כמו מוהל וצוף. במקומות מסוימים, אנשים יכולים להחזיק רחפני סוכר כחיות מחמד בדיוק כמו בטבע, דאוני סוכר מצליחים יותר בקבוצות. כשהם מוחזקים לבד, הם זקוקים להרבה אהבה ותשומת לב מהבעלים שלהם. רחפני סוכר יוצרים קשרים חזקים, ויש אפילו פאוץ' קטן וחמוד שתוכל ללבוש בו חבר רחפן הסוכר הקטן שלך לשבת בו. מקורו של בקר היילוד בסקוטלנד. העגל הקטן והחמוד הזה הולך לגדול להיות כלה גדול ושעיר עם קרניים גדולות. עם זאת, לעת עתה, הוא יישאר כדור מוך קטן וחמוד. בקר גבוה עמיד וידוע כבעל תוחלת חיים ארוכה ולעתים קרובות יתרבה לאחר גיל חמש עשרה. הם מגיעים בצבעים ואדום - כך שיש הרבה צבעים לבחירה. כעת נשמרים בעיקר בגלל הבשר שלהם.

אבל ילד הם חמודים יונקי הדבש באים בהרבה סוגים - כולם חמודים מאוד. רוב האנשים שראו קיפוד אוכל מחשיבים את היצור כאוכלים רועשים. הם אוכלים חרקים, במיוחד חיפושיות, תולעי אדמה וזחלים. אתה לא יכול לקבל קיפודים כחיות מחמד בכל מקום; אבל אם זה חוקי ואדם מוכן כראוי היצורים האלה יכולים ליצור חיות מחמד משעשעות מאוד. קיפודים הם בעלי חיים בודדים ויכול לקחת זמן להתחמם לבעליהם. הם סופר פעילים ואוהבים להתרוצץ, לחפור ולשחות. זה יכול להוות אתגר עבור בני האדם שלהם כי קיפודים הם ליליים, ולא כולם רוצים לשמוע את חיית המחמד שלהם מחטטת כל הלילה. למרות זאת, יהיה קשה לכעוס על הפרצוף הקטן הזה הם מהירים, ואחת הציפורים הנודדות הקטנות ביותר. תרנגולות הן מגוון של עוף עם תכונה ייחודית מאוד. כשהאפרוח הקטן והחמוד הזה יגדל, היא תוכל להטיל ביצים גדולות עד גדולות במיוחד בצבעים רבים, ידועים אישיות מוזרה ומענגת. ביצי פסחא אינם זן אבל מגוון של עוף שלא מתאים לאף קטגוריית גזע.

במקום לנסוע בקבוצות, יונקי דבש מטיילים עד חמש מאות קילומטרים לבד הם גם הציפורים היחידות שיכולות לעוף לאחור, והן בין הבודדות שיכולות לרחף. יונקי הדבש אינם יכולים להריח, ומסתמכים על הראייה החדה שלהם. זו הסיבה שצוף אדום וכתום עובד טוב יותר במזינות יונקי הדבש שלך! הציפורים האלה כל כך קטנות, המשקל הממוצע שלהן הוא של ניקל בודד. רגליהם הקטנטנות משמשות רק להתיישב ולנוע מצד לצד על המוטות שלהם - יונקי דבש לא יכולים לקפוץ או ללכת. מהיר, קטנטן וחמוד מה יש לא לאהוב הם פשוט חמודים מדי. אולי לא נוכל לתקן את כל הבעיות האלה עכשיו, אבל לעולם אל תפחד הנה חמש חיות מקסימות שיגרמו לך לחייך. 

0 תגובות