רוברט הוסיף ליה למנחות הפירות והלחם לפני שחצה לשביל בריכת הדגים. ניקו לחשה משהו על הצורך בעוד סופגניות. ולפני שהספקתי לענות, רוברט זרק זוג כפפות על הילד שלי ואמר: "יש הרבה עבודה לעשות. היום אנחנו הולכים להסיר את עשב החמוץ הפולשני". גראס שנמכר בהול פודה בשמונה דולר לפאונד. רוברט קפץ לתוך הבוץ ומשך בגבעול ירוק כהה. בוץ שאב את מגפי העבודה מפלסטיק שלו כשהסביר איך לחלץ לא רק את העשב, אלא גם את השורש. הצצתי בניקוב, עכשיו קופץ על בהונותיו, בטוח שאני עומד לחלץ את עצמי מהעבודה הזו כדי לטפל בילד משועמם, אבל הוא קפץ לבוץ, תפס גראס ועם כפפות גדולות מדי, שלף שורש שלם. "עשיתי את זה," הוא צעק. אחרי ארוחת צהריים חינם והדגמה קצרה של האומנות העתיקה של הכנת בד תאפה על ידי אגדה מקומית, למרות שאמרתי שנוכל לקפוץ לים ולהתקרר, הילד שלי עדיין לא רצה לעזוב. דודה קהאו הסבירה את זה בצורה הטובה ביותר, ואמרה שאנשים רוצים להרגיש שאנחנו עושים טוב. כאשר אנו מטיילים, אנו כמעט ולא רואים את ההשפעות, החיוביות והשליליות של המסעות שלנו. מה קורה כאשר אנו מתווים בכוונה מסלול להציע את מיטב האני שלנו למקומות שבהם אנו מבקרים. 

מה אם נשאף להבטיח שגם לנכדים שלנו תהיה גישה לגרסאות הטובות ביותר של המקומות השבריריים הללו איך בונים טיול התחדשות במקרים רבים, חופשה מתחדשת היא יקרה. בהוואי, שני מלונות הפחמן השלילי נמצאים שניהם מחוץ לטווח המחירים שלי אלא אם אחד מלקוחות המגזין שלי משלם את החשבון. למעשה, הוצאתי יותר ממה שהרווחתי בדיווח על היצירה רק כדי לשלם כדי לנטוע עצים פיזית בהוואי כדי בתקווה לקזז את ההשפעה ארוכת הטווח של הטיסה שלי לחו"ל - אני יודע שקיזוזים הם נושא מסובך, כזה שאגע בו ביצירה אחרת. מסעדות שמגישות תוצרת מקומית הן כמעט תמיד יקרות יותר ממקומות שמייבאים את הבשר והירקות שלהם מי יודע מאיפה. אבל כשאני חושב על העלות האמתית של הקלות והשהייה הזולה שלי, אני תוהה אם לשלם יותר מראש עשוי להיות מקום אחד להתחיל בו. ייתכן שתתחיל את המסע שלך ליצירת טיול התחדשות על ידי מציאת מלון או צימר שמתאימים לכמה מיעדי הקיימות שלך.

שלב שני עשוי להיות מציאת מקום מגורים בבעלות מקומית ומופעלת על ידי קהילת הילידים. אם הכספים חסרים לך, אתה יכול לעשות קמפינג, או להישאר עם משפחה מקומית, או פשוט לבחור לא להישאר בדירת נופש, כי זו אחת הסיבות הגדולות ביותר לכך שקהילות חוות משבר דיור, במיוחד בהוואי. אני. תמיכה בעסקים בבעלות מקומית במידת האפשר היא גם בסיס חשוב מאוד. ייתכן בהחלט שהחלק המשפיע ביותר בכל מסע התחדשות הוא אלמנט השירות. לא הגרסה המיסיונרית של השירות שבה אנחנו אומרים למקומיים איך לעשות משהו טוב יותר. אבל איפה הקהילה המקומית מראה לנו איך לשרת אותם. דוגמה אחת היא תוכניתי ממלאה הוואי של מדינת אלוהה, שבה אתה זוכה בפרסים על התנדבות, נטיעת עצים, סיוע למאמצי שימור בקהילה. אולי לא תרצו ללכלך את הידיים בזמן חופשה, וגם זה בסדר.


אבל תחשוב על זה ככה כשאנחנו הולכים לבית של מישהו לארוחת ערב, אנחנו לא מופיעים בידיים ריקות. אולי אתה מבין במדיה חברתית, או כותב סיפורים, או שיש לך ניוזלטר, למה שלא תעזור לעסק מקומי על ידי כך שתשקיע כמה שעות בעזרה שלו או בכתיבת מאמר על עבודתם? כדי שנוכל לעזור באמת לכוכב שלנו - ולמין שלנו - לשגשג בעתיד, אנחנו צריכים את כל הידיים על הסיפון. נסיעות מעצבות אותנו. זה פותח את עינינו לדרכים חדשות להתקיים. וכרגע, הוואי סוללת דרך קדימה כדי להבין שאנחנו יכולים להשתמש בנסיעות לתמיד, אם נהיה מודעים, צנועים ומציעים את עצמנו בדרכים שאולי לא היו לנו בעבר. אבל כרגע גם הוואי מוצפת במטיילים. היצירה הזו לא מניפה דגל כדי לומר שהזמינו את החופשה שלכם במאווי כבר עכשיו. מה אם במקום זאת, הזמנת מחוץ לעונה כדי לתמוך במקומיים כשהקהל דליל טיולי התחדשות יכולים להיות גם מרגיעים, אבל מה אם יתברר שהם יותר? מה אם הם מתחדשים לבריאות הנפשית שלך העתיד שלך. ההבנה שלך כיצד לשרת את הפלנטה עכשיו ניקו עדיין מדברת על בריכת הדגים, ושואלת לפחות פעם בחודש מתי נוכל לחזור ולעזור. במקום להרגיש אשמה ולבייש אחרים, מה אם נשתמש במודלים כמו הוואי כדי להתחיל לבנות את הקהילות שלנו בבית ליעדי התיירות המתחדשים שלנו או למרכזי קיימות או למקומות שממקמים בשוויון רגליים את קדושת הארץ, העם והעתיד.

0 תגובות