האם גברים מקלחים תינוקות ? מסקנה כן נוכחות של גברים במקלחות תינוקות היא כבר לא משהו שנתפס כטאבו. מכיוון שגברים מעורבים יותר בגידול ילדיהם מאשר בדורות קודמים, ייתכן שהם ירצו ליהנות ממקלחת תינוקות. מקלחות תינוק הן התקדמות טבעית. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור. רוב הגברים החיים שלך כנראה לא יהיו להוטים לשחק כמה ממשחקי המקלחת המסורתיים יותר לתינוקות הכוללים ניחוש של גודל הבטן של אמא, מין התינוק או הטעם של מזון לתינוקות. אבל אל תדאג אתה לגמרי יכול לגרום לאורחים גברים תינוקות להתרגש לשחק יחד על ידי בניית משחקים שאולי יהיה להם נוח יותר לשחק. לדוגמה, מרוצי עגלות יכולים להציג אלמנט פיזי תחרותי שכולם יכולים להעריך.


משחק זה מציג חוגגים דוהרים במסלול מכשולים תוך כדי דחיפת עגלה. איזה כיף אבל יש עוד הרבה משחקים שימשכו את תשומת לבם כמו מרוץ שליחים להחלפת חיתולים, שבמהלכו אורחים ממהרים להחליף חיתולים מלאים באוכל בובות. הקפידו לבדוק ולהבין מה הכי יתאים למקלחת התינוק שלכם. עיין במאמר שלנו על משחקי המקלחת האהובים עלינו לגברים.

בעוד שאוכל אינו מגדרי מטבעו, רוב הגברים דורשים פיזית דרישה קלורית גבוהה יותר מנשים, אז הקפידו לכלול כמה פריטי תפריט שישמרו אותם מלאים ומרוצים. באופן מסורתי, אוכל לתינוקות הוא קל ומורכב מכריכי אצבעות קטנים, מטבלים, צ'יפס, עוגה וקינוחים אחרים. עם זאת, מאכלים צפופים כמו קציצות, דפנות ירקות עמילניים כמו תפוחי אדמה מסולסלים, ועוד הם תוספות קלות שכולם יאהבו.

אולי לא תוכל להסיט את דעתם של גברים מבוגרים שעדיין נאחזים בערכים של פעם, אז, בעוד שאתה יכול לשלוח להם הזמנה, אתה צריך להיות מוכן שהם ידחו את זה. עבור הגברים שכן משתתפים, אתה צריך לגרום להם להרגיש כלולים על ידי התחשבות באינטרסים שלהם בעת תכנון המסיבה. גם אם תבחר בעיצוב נשי, וודא שלאורחים גברים יש אוכל ממלא ומשחקים מהנים שהם מרגישים בנוח לשחק בהם! נהנית מהמאמר הזה? אנחנו בהחלט מקווים שכן! שקול לשתף אותו עם החברים והמשפחה שלך במדיה החברתית ולסמן אותו לקריאה מאוחרת יותר!

0 תגובות