כאשר אתה מרותק להתרגשות של החתונה שלך, זה יכול להיות קשה לדמיין שאתה ובן זוגך עלולים לא לחיות באושר ועושר. אבל לחלוק את חייך עם אדם אחר יכול להיות אתגר, במיוחד אם אין לך הרבה ניסיון במערכות יחסים. נישואים דורשים עבודה, מחויבות ואהבה, אבל הם גם צריכים כבוד כדי להיות באמת מאושרים ומצליחים. נישואים המבוססים על אהבה וכבוד לא קורים סתם. שני בני הזוג צריכים לעשות את שלהם. להלן כמה מפתחות חשובים שכדאי לעבוד עליהם בכל יום כדי להפוך את הנישואים שלכם למצליחים. תקשר בצורה ברורה ולעתים קרובות שיחה עם בן/בת הזוג היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשמור על נישואיך בריאים ומוצלחים. היו כנים לגבי מה שאתם מרגישים, אבל היו אדיבים ומכבדים כשאתם מתקשרים. חלק מתקשורת טובה הוא להיות מקשיב טוב ולקחת את הזמן כדי להבין מה זה בן הזוג שלך רוצה וצריך ממך.

שמור את קווי התקשורת פתוחים על ידי דיבור לעתים קרובות, ולא רק על דברים כמו חשבונות וילדים. שתף את המחשבות והרגשות שלך. אמור לבני הזוג שלך שאתה אסיר תודה על כך שיש לו אותו או אותה בחייך העריכו אחד את השני, את מערכת היחסים שלכם, את המשפחה שלכם ואת החיים המשותפים שלכם. הפגינו הכרת תודה כאשר בן הזוג מבשל ארוחת ערב, עוזר לילדים עם שיעורי הבית שלהם או עושה קניות במכולת.

זה עשוי לעזור להקדיש כמה דקות בכל ערב כדי לספר אחד לשני לפחות דבר אחד שהערכתם באותו היום. הקדישו זמן לשניכם כזוג עם אחריות על עבודה ומשפחה, זה יכול להיות קל לאבד את הגורם הרומנטי. תכנן תאריכים מיוחדים, או כדי לצאת או פשוט להישאר בבית. אם יש לכם ילדים, שלחו אותם לדייט משחק בזמן שאתם נרגעים, מדברים ונהנים אחד מחברתו של זה. תכנן קצת זמן אישי זמן לבד חשוב לא פחות מזמן זוגי. כל אחד צריך זמן להיטען מחדש, לחשוב וליהנות מתחומי עניין אישיים. הזמן הזה אובד לעתים קרובות כשאתה נשוי, במיוחד אם יש לך ילדים. צאו לבלות עם חברים, קחו שיעור או עשו עבודה התנדבותית, מה שמעשיר לכם. כשתחזרו להיות ביחד עם בן הזוג, תעריכו אחד את השני אפילו יותר. תבין שזה בסדר לא להסכים לא תסכימו על הכלל, אבל חשוב להיות הוגנים ומכבדים בזמן אי הסכמות. הקשיבו לנקודת המבט של בן הזוג. נסו לא לכעוס ואל תתנו לעצמכם להיות מתוסכלים מדי. התרחק והירגע אם תצטרך, ואז תדון שוב בבעיה כששניכם במצב רוח טוב יותר. התפשרו על בעיות כדי ששניכם תתנו קצת.

אמון המטפל  זה שביקורת, התגוננות והסתגרות הם איומים רציניים על. ככל שזוג יעסוק יותר בפעילויות ההרסניות הללו, כך גדל הסיכוי שהם יתגרשו. עשרות שנות מחקר ועבודה עם זוגות הראו שבני זוג שנשארים ביחד יודעים להילחם בלי להיות עוינים ולקחת אחריות על מעשיהם. הם גם נוטים יותר להגיב מהר זה לרצונותיו של זה כדי להשלים אחרי מריבות ולתקן את מערכת היחסים. למד לסלוח כולם עושים טעויות. בן הזוג שלך עלול לפגוע ברגשותיך או לעשות משהו שמרגיז אותך, וזה עלול לגרום לך לכעוס, אפילו לכעוס. אבל חשוב להתמודד עם הרגשות שלך, לשחרר אותם ולהמשיך הלאה. אל תמשיך להעלות את העבר. זכור להישאר מחויב בזוגל, למשפחתך ולחיים שבניתם יחד. תמכו זה בזה רגשית ובדרכים יומיומיות. אתה, בן זוגך ומערכת היחסים שלך עשויים לגדול ולהשתנות עם הזמן, אבל הרעיונות האלה יכולים לעזור לנישואיך להישאר מוצלחים לאורך השנים.

2 תגובות

בבקשה לכבד את האתר יש לענות בצורה מכובדת תודה