לתינוק אין כלל קשיח ומהיר שמכתיב מתי כדאי לך לעשות מקלחת לתינוק. רוב מקלחות התינוק מושלכות כשבועות לפני לידת התינוק. כך האורחים יכולים לזכור את מינו של התינוק בבחירת מתנות וקישוטים. אמהות רבות בוחרות להתקלח בתינוק מאוחר יותר בהיריון, משום שהסיכון להפלה יורד עם כל שבוע שעובר.


זה גם אומר שתהיה לך תמונה ברורה יותר של הדברים שעדיין חסרים לך ושיקיריכם יכולים לעזור לך. אישה בהריון פותחת מתנה חדשה בתכנון מקלחת לתינוק באופן מסורתי, תכנון מקלחת לתינוק לא נעשה על ידי האם המצפה בעצמה. מאוחר יותר, בתקופת הרנסנס, קיבלו אמהות מתנות מפוארות עם לידת תינוק. זה היה בתקופה הוויקטוריאנית שמקלחות התינוק החלו להתגבש. אז, הריון ולידה לא נדונו בפומבי, ולכן החגיגות הללו התקיימו לאחר לידת התינוק. מקלחת ויקטוריאנית לתינוקות היו מסיבות תה שכללו משחקים ומתנות לאם הטרייה. הם הפכו פופולריים יותר במהלך העשורים הבאים, והם נודעו כ"מסיבות חסידות". מקלחות תינוקות הפכו נפוצות - במיוחד בארה"ב - במהלך ואחרי שתי מלחמות העולם; הם סיפקו הזדמנות לאהובים לעזור להורים טריים כלכלית לאחר הקושי הכלכלי שנגרם על ידי המלחמות.


במקום זאת, חברים ובני משפחה מתכנסים כדי לתכנן את החגיגה. אחרי הכל, המשמעות של מקלחת היא "להרעיף" לאמא ולתינוק מתנות ואהבה אם את אמא לעתיד ואף אחד לא בא לתכנן את מקלחת התינוק שלך, זה בהחלט מקובל לגשת לחבר קרוב או בן משפחה ולשאול אם הם יכולים לעשות זאת. ולמרות שרוב האמהות בוחרות להירגע ולתת לאחרים לתכנן עבורן את המקלחת, אתה תמיד יכול לעזור ליקיריך בתכנון אם אתה רוצה. אבל אם הם מתעקשים לטפל בהכל ללא עזרתכם, תנו להם זו הזדמנות עבורם להראות לך ולתינוק אהבה וחיבה. זה גם בסדר להרכיב רישום מתנות. רישום יכול לעזור מאוד לאורחים שאינם בטוחים מה לתת לכם. זה גם יכול לעזור להימנע מתנות כפולות מאורחים שונים. את מי להזמין לתינוק מקלחת רשימת האורחים לכל מקלחת לתינוק שונה. בדרך כלל, מוזמנים בני משפחה קרובים וחברים של ההורים לעתיד. אבל המתכננים צריכים לזכור שאמא יכולה להעדיף להרחיק כמה אנשים מרשימת האורחים. זה תמיד רעיון טוב לשאול את האם על רשימת האורחים לפני שליחת הזמנה כלשהי.

0 תגובות