אחרי הכל, אנחנו במרוקו, ויש לי קצת ניסיון בטיול כאן, זו המדינה שלי עכשיו, מה יכול להשתבש!? רֶצַח. רצח כפול. זה מה שהשתבש רק שבועיים לפני הטיול המתוכנן שלנו! שלושה בחורים משוגעים הרגו שני תיירים זרים בדיוק באותו מסלול שבו היינו אמורים ללכת. אז, הם סגרו את ההר לחקירה. שלט מספר שתיים. הם הולכים לפתוח? אנחנו יכולים ללכת? למרבה המזל, חבר שלי הלך ביום חג המולד וראה את המצב ממקור ראשון. המשטרה מסיירת בכל מקום, נקודות בדיקה שבהן רושמים את שמך ותעודת הזהות שלך לתוך ספר ענק, ולא יכולת ללכת, כפי שתכננו, בלי מדריך. זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. זה מה שהשתבש רק שבועיים לפני הטיול המתוכנן שלנו! שלושה בחורים משוגעים הרגו שני תיירים זרים בדיוק באותו מסלול שבו היינו אמורים ללכת. אז, הם סגרו את ההר לחקירה. שלט מספר שתיים. הם הולכים לפתוח? אנחנו יכולים ללכת? למרבה המזל.

כדי לאפשר לך לעשות את זה. ובכן, זה היה בדיוק ההפך. נתיב ההתנגדות הכי פחות, שמדתי לצאת למסע הקשה ביותר עד כה, אבל זה הרגיש יותר כמו ריצת מכשול, לא עבודה של סיזיפוס. הסימן הראשון ל'אל תלך לשם' היה ביטול הטיול על ידי הסוכנות. הם לא רק דחו בגלל אחוז הצבעה נמוך - כל הסוכנות נפלה! זה היה מפעיל הטיולים הכי מכובד בעיר, והמנהל הבכיר פשוט נעלם עם כל הכסף. מיותר לציין שעדיין לא הצלחתי לגבות את המקדמה שלי. אני והקולגה שלי החלטנו לעשות את זה לבד, אחרי שדיברנו עם כמה אנשים שעשו את הטיול.

חבר שלי הלך ביום חג המולד וראה את המצב ממקור ראשון. המשטרה מסיירת בכל מקום, נקודות בדיקה שבהן רושמים את שמך ותעודת הזהות שלך לתוך ספר ענק, ולא יכולת ללכת, כפי שתכננו, בלי מדריך. זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. זה מה שהשתבש רק שבועיים לפני הטיול המתוכנן שלנו שלושה בחורים משוגעים הרגו שני תיירים זרים בדיוק באותו מסלול שבו היינו אמורים ללכת.

אז, הם סגרו את ההר לחקירה. שלט מספר שתיים. הם הולכים לפתוח אנחנו יכולים ללכת למרבה המזל, חבר שלי הלך ביום חג המולד וראה את המצב ממקור ראשון. המשטרה מסיירת בכל מקום, נקודות בדיקה שבהן רושמים את שמך ותעודת הזהות שלך לתוך ספר ענק, ולא יכולת ללכת, כפי שתכננו, בלי מדריך. זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. שלושה בחורים משוגעים הרגו שני תיירים זרים בדיוק באותו מסלול שבו היינו אמורים ללכת. אז, הם סגרו את ההר לחקירה.

0 תגובות