עברנו אחד ליד השני קרוב לפסגה, כשהשמש עלתה גבוה באופק. הדבר הטוב היה שהבהונות שלי הרגישו יותר חיות כשהשמש זורחת. פשוט לקחתי את הטלפון שלי, כמה דייטים ואת הגמל עם תה בלתי ניתן לשתייה מהיום הקודם. הוא זינק בשמחה בירידה, בזמן שלמדתי שיש לי עוד כשעה להגיע לפסגה. בעיקר הלב שלי מנע ממני ללכת מהר יותר, אבל זה היה גם ההיגיון שלי כי רציתי לשמור על כמה שיותר אנרגיה כדי להצליח להגיע למרקש, או לפחות לאמלל בהמשך היום.

זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. חבר שלי הלך ביום חג המולד וראה את המצב ממקור ראשון. המשטרה מסיירת בכל מקום, נקודות בדיקה שבהן רושמים את שמך ותעודת הזהות שלך לתוך ספר ענק, ולא יכולת ללכת, כפי שתכננו, בלי מדריך. זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. חבר שלי הלך ביום חג המולד וראה את המצב ממקור ראשון. המשטרה מסיירת בכל מקום, נקודות בדיקה שבהן רושמים את שמך ותעודת הזהות שלך לתוך ספר ענק, ולא יכולת ללכת, כפי שתכננו, בלי מדריך. זה ישפיע משמעותית על התקציב שלנו, שכבר הושבת על ידי המקדמה שלא הוחזרה. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו.

זה כנראה היה סימן מספר שלוש. עם זאת, אני לא באמונות טפלות, ואני נהנה לבחון את גורלי וגם לכופף את המציאות שלי. הקולגה שלי עדיין היה משחק, אז הלכנו. בזמן שהמתינו להתאספות האנשים במונית הגדולה, הופיעו משום מקום שני בחורים ספרדים וזכו איתנו להסעה. סיכמנו על שיתוף המדריך, כמו גם חדר מלון קר מאוד. הלב שלי דפק רוב הלילה ולא יכולתי לישון אלא לשעה בערך. אני רגיל לישון לבד בחדר שקט, חשוך וחמים לחלוטין. זה היה הורס עצבים, אבל רק הכנה ללילה הבא. פנינו למקלט ההרים לפני הצהריים, לאחר שמצאנו מדריך ושלושה אנשים נוספים לשתף אותו. בלי קשר ללילה ללא שינה, הצלחתי להגיע למקלט האחרון, תוך כשש שעות. זה היה טיול רציני. מבלי לדעת מה לפנינו, ציפיתי שהקטע של המסלול מאחורינו הוא הקטע הקשה ביותר, ולמרות שהמפה הראתה כמה עליות תלולות, לא יכולתי לדמיין מדוע ייקח יותר משלוש שעות לחצות מרחק של שלושה קילומטרים לפסגה.

אה, חוסר ניסיון לאחר עיסוי עצמי יסודי וארוחה חמה, הוכנסנו כמו סרדינים בחדרים לא מחוממים, שמונה אנשים במפלס אחד, מיטות קומתיים על שני קירות. אני מניח שההיגיון הוא שאם תמלא את החדר בשלושים אנשים, יהיה חם יותר ונסבל לישון. שֶׁקֶר. גם אם לא הייתי צריך לכסות את ראשי בשק השינה כדי שהאוויר שאני נושם יקבל טמפרטורה מקובלת, היה די קשה להירדם עם הנחירות של אותם מטפסי הרים מנוסים יותר. כששכבתי בין בחור רוסי ענק לבין שותפתי לטיול הספרדי, התחלתי לשוטט אם לריצ'רד ברגסון היה אותו מצב בעלייה האחרונה למון בלאו. האם הוא ישן בקופסת סרדינים קרה, מרגיש את הלב שלו דופק וחובט לתוך החזה שלו, מנסה למצוא תנוחה נוחה שמבטיחה שאוויר נכנס ישיר לא יגע בעור? האם הוא ישן עם שלוש שכבות של בגדים וגרביים, נאלץ להחליף את זה לציוד הטיולים לפני חמש בבוקר כנראה ישנתי בערך חצי שעה באותו לילה. אז שני לילות של תנומה קלה פלוס יום אחד של טיול ארוך במיוחד במעלה הגבעה, והגוף שלי חושב, בסדר - זהו, אנחנו צריכים קצת חום - מה דעתך על סאונה אתה תסבול עוד יותר היום, כי אתה צריך להעלות אותי במעלה ההר הזה, ואז כל הדרך חזרה באותה הדרך - כן, לעלות ולרדת ביום אחד, לפני רדת החשיכה, שזה בערך שבע בערב כי זה באמצע החורף של הזכרתי שיש שלג, וטמפרטורה מתחת לאפס ובכן - הסיבה העיקרית שאני גר במרוקו היא להימנע מהתנאים האלה.