הטיפ הבא לצילום טיולים הוא להגדיר את יעדי הצילום שלך. להבין למה השאיפה שלך לוקחת אותך מה אתה רוצה להשיג מקריירת צילום הנסיעות הזו? היא המטרה היחידה הקשורה לזה מכיוון שנסיעות וצילום הן שתי מילים שונות, היה ברור איזו משתיהן חשובה לך יותר. בדוק מה מושך אותך יותר בזמן הצילום. חופים או הרים? האם אתה אוהב לחקור את חיות הבר, או מתעניין יותר באוכל, אמנות ותרבות של מקום ספציפי? כל השאלות הללו נותנות לך ראייה ברורה של המטרה או השאיפה שלך לימוד מיומנות הצילום היא חובה מיומנות צילום עכשיו כשאתה נלהב להפוך לצלם מטייל, הטיפ הבא לצילומי טיולים הוא לעבור קורס צילום מתאים. עם זאת, אמנות הצילום אינה כה פשוטה. תמונה ותמונה מקצועית הם שני דברים שונים.

 כדי להפוך למומחה, עליך להיות בעל כישורים מיומנים בעריכת תמונות, שמגיעות רק על ידי השגת עליונות באמנות שלך. זה צריך להיות שלב רציני ברשימה שלך תוך מתן מראה מקצועי לתמונות שלך. קורסים מקוונים שונים בחינם ובתשלום זמינים כעת כדי לחדד את כישורי הצילום. אתה יכול לעשות ניסויים עם המצלמה שלך כדי להבין את הפרטים והחוצה של איך זה עובד. כשזה מגיע לכישורים יצירתיים, הכישרון מכוסה והוא מתחדד עם מעט תרגול. התחל עם תרגול קטן לצאת ישירות למגרש זה לא רעיון טוב! זה נעים שאתה מעוניין להציג את כישרון הצילום שלך לעולם. אבל רצוי לטחון את הכישורים שלך בבית או בכל מקום פרטי לפני היציאה. מכיוון שאתה תהיה אינטימי עם התחרות החיצונית, חיזוק עצמך בידע המעשי יאלץ אותך להוביל.

יהיה זה הגן שלך, כל פארק בקרבת מקום, או ירוק; הקדישו זמן לשיפור כישורי הצילום שלכם. רעיון מצוין לתרגול הקטן הזה הוא לעשות התמחות אצל מישהו שיש לו שליטה בתחום. חוויה נהדרת בהצטרפות לתרגול בתחום הספציפי הזה מתווספת לפרופיל שלך, עבורו אתה בעצם חושק. הוספת ניסיון קצר אך רלוונטי לפרופיל שלך משפרת את ההבנה והידע הבסיסיים שלך בטכניקות צילום. 5. קבעו נישה לצילומי הטיולים שלכם. יתכן שיש לך ראייה רחבה או טלסקופית, קבועה או עין דג למראה היופי של הטבע. או שסגנון ההתבוננות שלך בנופים או בחופים יכול להיות שונה מאחרים. כתוצאה מכך, רק לך יש את הזכות לבחור את הנישה או הסגנון שלך, באשר הוא! לצילום מטיילים יש מספיק תחרות עכשיו, שאתה צריך להיות יוצא דופן כדי להישאר חזק ולהתבלט בו זמנית. יצירת סגנון נישה לצילומי טיולים עוסקת בקידום חזון שמחקה את המבט שלך על האווירה. המשמעות היא שהלקוח הפוטנציאלי הייחודי שלך ברחבי העולם צריך לקבל ייצוג בעולם באמצעות תיק העבודות שלך. צילום נישה יכול להיות קשור לחיות בר, אנשים, תרבות או נופים. לא משנה מה אתה מתמחה בו, הפוך את זה לנישה שלך, היצמד אליה ובדוק את השיטות שגורמות לך להתבדל.

0 תגובות